Bland det hele sammen og ælt til en ensartet masse.
Kom kransekagemassen i køleskabet i min. 1 time.
Rul kransekagemassen ud til lige tykke pølser - ca. 1 cm i diameter.
Mål pølserne af til ringene - 8, 10, 12, 14, 16, 18 cm og husk en kugle til toppen.
Kom de afmålte pølser på en bageplade og form dem til ringe. Kom lidt vand på fingrene og form dem trekantet og ensartede.
Når alle ringene er kommet på bagepladen og er trekantede, trykkes de lidt flade med en plade - Så de kan stables senere.
Bag kransekageringene ved 200 grader i alm ovn i ca. 15-17 minutter. De skal være gyldne. Kom evt. en ekstra bageplade under bagepladen så de ikke bliver for mørke i bunden.
Tag ringene ud og lad dem afkøle på en rist. Det er her, du kan vælge at fryse ringene ned til de skal bruges.
Pynt ringene med "glasurtunger" og sæt dem sammen med glasur. Her er det lidt vigtigt, du husker rækkefølgen af ringene, altså størrelsen, da de ligner hinanden.
Lad glasuren tørre og pynt så kransekagen