• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
Louiogbearnaisen
  • Opskrifter
  • Foto
  • Shop
  • Om
  • Kontakt
menu icon
go to homepage
  • Opskrifter
  • Kogebøger
  • Kurser
  • Om
  • Kontakt
    • Facebook
    • Instagram
    • Pinterest
    • TikTok
  • subscribe
    search icon
    Homepage link
    • Opskrifter
    • Kogebøger
    • Kurser
    • Om
    • Kontakt
    • Facebook
    • Instagram
    • Pinterest
    • TikTok
  • ×
    Home » Loui&bearnaisen

    Postkort-webshoppen er nu åben!

    Af Louise | 8 Comments | Indlægget kan indeholde affiliatelinks (links markeret med *)

    postkort

    - Et postkort siger mere end 1000 sms'er, FB-beskeder og mails!

    Hvornår har du sidst fået et postkort? Eller for den sags skyld bare sendt et? Vi taler ikke om de nye fancy-modeller fra mobilen, fra internettet eller på mail. Nææ, vi taler et godt gammeldags postkort, skrevet i hånden og fyldt med ulæselige kragetæer.

    Jeg har en mission. En mission om at få dig til at sende lidt flere postkort. Skrevet i hånden og særlig udvalgt til modtageren. Du behøver ikke sidde på en sydhavsø, klatre rundt i junglen, ride på elefanter i Asien eller monstershoppe i NY.

    Hej, jeg drikker lemonade i baghaven og solen skinner. Kærlig hilsen .... Ps. Jeg glæder mig til vi skal drikke et glas sammen

    Sådan et postkort er noget af de fineste. Det er det som kommer op på køleskabet og bliver husket. Et postkort skal ikke mere være for at gøre andre misundelige, det skal være til for, at selvom vi holder ferie, så tænker vi på dem vi holder af. Og det kan jo ligeså godt være ved et åbent vindue i provinsen. En våd sommerdag.

    Jeg tror, at vi alle kan klare at smide en linje på et postkort. Smække 9 kroner på. Spankulere til den nærmeste postkasse og sætte et smil på vore kære læber. Det kræver lidt mere end en sms, en app eller en facebook-besked. Men jeg vil love dig, at postkortet gør 10 x lykke. Det er ikke et brev, det er bare et "hej, jeg tænker på dig".

    postkort

    Jeg var rundt i kioskjunglen for at studerere postkortudvalget i starten af sommeren, for med udsigt til en sommer i haven var det min plan med lidt postkortskriveri. Det sparsomme udvalg var mildst talt tarveligt. Ville jeg hænge dem på mit køleskab? Nej, de ville ende i skuffen.
    Hvad gør man så? Man går i gang med postkort selv. Ikke af lystbådshavne, turistfælder eller blå himmel. Men med det jeg forbinder med vejen til hjertet (og maven). Vejen til køleskabet i køkkenet. Mad. Selvfølgelig. Som sommervarmen bragede løs var det sommerdrinks jeg selv lystede. Og andre med, kunne jeg fornemme. Vi mødes over kolde drikke. Over cocktail. Og drinks. I sommervarmen. Så sommerpostkort med en invitation til at mødes over hjemmelavede herligheder, det måtte blive det ultimative postkort efter min mening.

    postkort

    Jeg har lavet 10 varianter. Så er er til et hvert køleskab. Opslagstavle. Eller skuffe.

    Du kan finde dem på min helt nyåbende webshop. Men skynd dig! Send en bunke hilsner ud i sommerlandet før det bliver regn og rusk. Inviter på kolde drikke i sommersolskinnet. Giv et smil. En tanke.
    Klik på knappen herunder, så ryger du fluks over til webshoppen :)


    besæg

     

    Webshoppen er lavet i svenske Tictail, indtil jeg får stablet min helt egen på benene i løbet af efteråret :) Jeg har opbygget webshoppen på dansk, men "købe-processen" er  engelsksproget. Der betales indtil videre kun via Paypal og sendes med Post Danmark.
    Har du problemer med noget eller spørgsmål, så send mig endelig en email på mail@louiogbearnaisen.dk, så finder vi ud af det.

    Og hey! Hashtag da lige de postkort du sender og modtager :)

    postkort

    Mere sulten?

    • Alt-i-en med Louiogbearnaisen
    • guide til rom
      Guide til Rom
    • Vælg det rigtige domænenavn
    • Domæne og webhotel til din blog eller webside

    Reader Interactions

    Comments

      Skriv en kommentar Annuller svar

      Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

    1. Marianne

      marts 17, 2015 at 2:26 pm

      Hej! Tak for en inspirerende og rigtig lækker blog!
      Synes dine postkort er så fine ;) Jeg tænkte på, hvilket program har du brugt til at sætte dem op i, altså med billede og layout? :)

      Svar
      • Loui&bearnaisen

        marts 17, 2015 at 3:16 pm

        Hej Marianne

        Tusinde tak :) Jeg bruger Indesign til kortene :)

    2. Henriette

      september 05, 2014 at 7:59 pm

      Her
      Fantastisk blog....Følger med i ny og næ på og kigger ind efter inspiration ind i mellem.
      Synes ideen med postkortene er super god....savner dog nogle med småretter og søde sager.....måske en videreudvikling?
      Nå men thumbs up herfra.

      Svar
      • Henriette

        september 05, 2014 at 7:59 pm

        Ups der sku stå Hey!!!

    3. Anita

      august 14, 2014 at 5:41 pm

      Dét er jo alletiders idé! Jeg elsker at modtage, men især at sende postkort, så der må jeg kigge forbi en dag :)

      Svar
      • Loui&bearnaisen

        august 14, 2014 at 5:54 pm

        Hej Anita

        Tusinde tak :) Det skal du helt sikkert gøre, man kan aldrig sende for mange postkort :)

    4. Mie Lisa

      august 13, 2014 at 6:29 pm

      Genialt!
      Sød hilsen, tanke, opskrift, inspiration og pænt billede i et og samme kort.
      Det bliver klart en af mine næste køb - et lager overvejes. ;)

      Svar
      • Loui&bearnaisen

        august 13, 2014 at 10:07 pm

        Hej Mie Lisa

        Åhr, fedt - det er jeg glad for at høre :)

    Primary Sidebar

    GØR SOM OVER 25.000 ANDRE

    Få opskrifter, guides og (vanvittige gode) tilbud på bøger og kurser.

    Du kan til enhver tid afmelde dig med et enkelt klik.

    MIN KOGEBOG ER HER!

    Nem aftensmad (med minimal opvask) til travle hverdage og hektiske weekender.

    Se kogebogen her

    Louise - Louiogbearnaisen

    For dig, som er vild med nem mad og mundvandsløbende madbilleder - tilsat en god portion ord, uhøjtidelighed og mangel på løftede pegefingre. Er med på obligatorisk fredagskage, spandevis af kaffe og opskrifter, som er nemme og ligetil

    Gør som +25.000 andre og få det hele med →

    Populære opskrifter

    • verdens bedste Chocolate Chip Cookies - cookies opskrift
      The Best Chocolate Chip Cookies
    • Tortellini med soltørrede tomater, parmesan, spinat og kylling-4
      Tortellini med soltørrede tomater, spinat og kylling
    • pølsehorn
      Pølsehorn
    • banankage
      Banankage med chokolade

    Se flere opskrifter →

    Gratis video-guide

    Sådan vælger du det rigtige fotoudstyr, som begynder (uanset budget), så du kan tage blændende gode billeder med det rigtige fotoudstyr fra start.

    SE MED NU >>

    Footer

    ↑ Til toppen

    Kontakt

    • Kontakt
    • Services
    • Annoncering
    • Kurser
    • Kogebog

    Nyhedsbrev

    Gør som +25.000 andre og kom med på holdet!
    Få nye opskrifter, guides og sprøde tilbud.
    Klik her og tilmeld dig

    Info

    • Opdater privatlivsindstillinger
    • Cookie- og privatlivspolitik
    • Købs-og handelsbetingelser

    Copyright © 2025 Louiogbearnaisen